dinsdag 29 juli 2008

Brillante Weblog Premio 2OO8.


De laatste dagen kreeg ik stokjes tegen mijn hoofd.
Ik moet zeggen dat ze niet pijnlijk waren, wel hartverwarmend.
Madam, Annava, KrisKras, Sprokkels waren zo vriendelijk mij te gedenken.
Zoals ik al eerder schreef waarvoor oprechte dank en dikke kus!
En zo als dat gaat met stokjes moet je ze ook verder smijten:
Ziehier de spelregels:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar zeven andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet de links van deze site op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.
Hier de nominaties van tijdtussendoor:

*tantieris: De dame die mij leerde wat bloggen is en nog zoveel meer.

*annetanne: Alles wat ik altijd al wilde weten over kruiden en planten, prachtig!

*Berichten van het moederfront: Verhalen van een thuisblijfmoeder van vijf kinderen en schrijfster. Zalig om te lezen!

*blog dieprood leen: Een zelfstandige vroedvrouw en haar warme verhalen.

*zeekomkommer: Ik hou enorm van haar mysterieuze schrijfstijl.

*What she said: Mooie verhalen.

*Puur: Absoluut favoriet en een aanrader voor iedereen!

Blijf schrijven en lezen,
het heeft mijn leven net dat klein tikje meer gegeven!

6 opmerkingen:

zapnimf zei

Ha, hier kende ik er slechts enkele van. Dat werd een half uurtje rondneuzen.

Nicole Orriƫns zei

Hai,

super bedankt voor je nominatie! En ook voor je leuke berichten op mijn blog. Wat een goed begin van mijn dag.

Anoniem zei

Hee, wat leuk :-) Bedankt.
(Een stokje hoeft niet altijd doorgegeven te worden toch?)

Anoniem zei

@zeekomkommer:Nee hoor, je doet ermee wat je zelf wil:-)

Anoniem zei

Hartelijk dank! Ik ga nog even nadenken over mijn favorieten en of ik het stokje ga doorgeven! Leuk ook om op deze manier andere blogs te leren kennen!

Anoniem zei

Wat een mooi compliment! Veel dank voor dit onverwachte cadeautje!