donderdag 8 oktober 2009

Triest van binnen.


Nooit was mijn herfst zo vol afscheid.

8 opmerkingen:

adelheid zei

Xxxxxxxxxxx

autumn leaf zei

vloeken, schreeuwen, zachtjes huilen, nu... en dan later, meer lachen en met dankbaarheid terugkijken op wat ze betekende. veel sterkte

eventjeswicht zei

Een afscheid - hoe triest ook - kan blijkbaar op een manier ook mooi zijn. Zoals jij vol warmte erover schrijft. En natuurlijk vanop de afstand waarvan ik dit mag lezen. Ontroerend mooi. Al is dat niet de bedoeling - dat weet ik wel. Heel veel sterkte en troost wens ik je.

Mama Muis zei

verdrietig, tijdtussendoor, virtuele warmte stuur ik je als steun

boomkruiper zei

Ik wens je sterkte!

veerle zei

'Afscheid nemen
is met zachte vingers
wat voorbij is
dichtdoen
en verpakken
in de goede gedachten
der herinneringen...'

schiet me te binnen, maar misschien is het daar nog iets te vroeg voor.
Veel sterkte gewenst!

zeezicht zei

schrijnend...

clara zei

Hou je goed en veel moed.