woensdag 26 augustus 2009

Liefde op het eerste gezicht.

We dronken er snel een frisse pint. Het moest wel snel want de waard ging in siësta. Met een grote fles water, want dat wilde hij nog wel verkopen, stappen we opnieuw de ongenadig hete buitenlucht in. Terwijl ik van het water drink, kijk ik het kleine straatje met een al even klein winkeltje in. Bijna verslik ik mij…

Al heel veel jaren ben ik zot van bollen. Vooral witte bollen tegen een zwarte of rode achtergrond. Kleedjes, bloesjes, sokken… tot een regenjas toe had ik al in bollenprint. Het enige wat nog ontbrak waren schoenen. En het liefst rood met witte bollen.


Daar moet je nu helemaal voor naar het zuiden van Spanje vliegen. Zijn ze niet prachtig?

Glunder...glunder...

23 opmerkingen:

Stien zei

Ze zijn geweldig! Mijn dochter van 3 wil ook absoluut zo'n paar! En wat een geluk, we hoeven er niet eens voor naar Spanje te vliegen! Hier in Gent koop je ze gewoon in de ZsaZsa Rouge :-D (er moet nog voor gespaard worden)

Mama Muis zei

nou bedien je me wel heel erg op m'n wenken :P Ze zijn schitterend!

prutsen zei

Erg mooi! Ik ben ook helemaal wild van witte bolletjes tegen een rode achtergrond of van wit/rode ruitjes.
@meisjesmama: zijn dat enkel meisjesschoentjes of ook voor volwassenen bij ZsaZsa Rouge?

elke zei

Ik hou van bollen in alle maten en kleuren. Mijn kleren zijn er ook naar (na een paar maanden op mijn nieuw werk hadden ze het ook al door). Ze zijn prachtig!

Lichtindeduisternis zei

Echte Spaanse schoenen. Mooi! Ik hou ook van bollen, zeker rood met wit.

Anoniem zei

past wel bij jou. laat ze dansen!

pcuser1961 zei

Jazeker ..Ze zijn echt prachtig...

Fijne donderdag

kaat zei

zelfs om alleen al naar te kijken zijn ze mooi !

Goofball zei

als je ze ziet, word je er helemaal vrolijk van

tijdtussendoor zei

@Meisjesmama: Ik betaalde slechts 16 euro en ze zijn nog van leder ook ;)

eventjeswicht zei

Voor een origineel polkadot adresje in het Antwerpse moet je bij een vriendin van me zijn bij Kinderdroom, Oude Bareellei 43 in Merksem (http://www.kinderdroom-winkel.be). Zij heeft de schoentjes voor kinderen, maar ook leuke ascessoires voor de mama's.

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Ohhhhhhhhh, ze zijn enig. Wat is dat toch met stipjes op een gekleurde achtergrond? Geniet van je nieuwe aanwinsten!

veerle zei

Ik heb er ooit zulke op een foto op een of andere blog gezien, die kwamen ook van ZsaZsa Rouge als ik me nog goed herinner, maar helemaal uit Spanje is gewoonweg échter!
Veel plezier ermee!

Menck zei

En als je ze eens niet meteen vindt: "Schat, heb jij mijn pimpajoentjes gezien?"

Anoniem zei

Wat mooooooi!

Stien zei

@prutsen: volgens mij hebben ze er bij de Zsazsa ook in grotere maten hoor. Maar ik kijk daar niet naar wegens gezegend met een 42 en zulke specialekes gaan nooit zover (alleen lelijke orthopedisch verantwoorde bommaschoenen tssss)

@tijdtussendoor: dat is een koopje! Zelfs op de rommelmarkt vroegen ze er overlaatst nog 20€ voor zo'n paar in een kindermaat!

annava zei

Zalig!
Je kan die ook kopen in akotee (Antwerpen). Allé, ik heb ze daar toch al gezien

Just Me zei

Prachtig!

Ik heb ze al dikwijls zien staan bij ZsaZsa Rouge, jij hebt ze gewoon en dan nog in leer en voor slechts 16 euro!
Ik vind het feit dat ze uit spanje komen, het nog specialer maakt. Koester ze…

Gudrun zei

Mij vallen vooral de mooie benen op...

Knofje zei

Ze zijn meer dan geweldig.. WAUW!
Zo feestelijk! en I loooove polka!

Carola zei

Die doen ze onder de zigeuner-flamenco-jurk en gebruiken ze hier alleen tijdens de feria. Mooi zijn ze!

Nicole zei

Oooh! Wat een prachtige schoenen!

mathieu zei

Prachtige schoentjes en benen! Fijn om even naar te kijken.