dinsdag 13 mei 2008

Kamperfoeli en de zomer.



Binnenkort geurt heel het terras weer naar kamperfoelie.
De knoppen zitten klaar om open te barsten. Nog even geduld en veel zonneschijn.

Gisteren deed ik een poging om een vlinder te fotograferen, hopeloos stond ik na een hele tijd te kijken hoe hij vloog en vloog... zonder stil te zitten en even met mij rekening te houden.
Geen mooie vlinderfoto dus.

En gelijk heeft hij, niet stil
altijd verder.
Zo zal vandaag de dag zijn.
Geen grote verrassingen, enkel een héél klein deel van het grote geheel.
Ik er middenin,
de hartslag onafgebroken,
zonder veel bijzonderheden.
Mijn verhaal, elke dag weer opnieuw.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En zo zijn we allemaal een deel van het geheel.

simonne zei

ik hoop op een geur van kamperfoelie
ik hoop op bonekruid
ik hoop op salie
ik hoop op laurier,donkere venkel,reuzebalsemien,grote korenbloem,sint-janskruid,grote boerepioen,akelei,vergeet-me-nietjes,en nog veel meer..........
ik hoop.....
amamo