maandag 16 juli 2012

Verzadigd.


8 opmerkingen:

Menck zei

Ik heb zonet ingetekend voor een intiatiecursus 'Waterskieën in eigen tuin'.
Pfff, 't mag onderhand stoppen...

Menck zei

'Initiatiecursus', that is. Tss.

Zem zei

Met z'n allen compleet verregend..

natuurlijk-rijk zei

Waterskieën kunnen we hier nog niet maar al wel emmers rotte courgettes afgedaan!

tijdtussendoor zei

@Menck: Ik ben ook in volle verwachting!
@Zem: Gelukkig zijn we niet alleen ja...
@natuurlijk-rijk:Sund van de courgettes. Maar het gaat beteren, zeggen ze.

Muggenbeet zei

en toch.... ik plantte gisteren een clematis in de tuin en ik schrok me dood hoe droog de grond er was.

tijdtussendoor zei

@Ludo:Ja, heb ik ook al opgemerkt. Vreemd...

chelone zei

Al zou die foto nog veel mooier zijn met zon, ze geeft ons aller grieven weer. Ik wilde aanvankelijk niet zeuren maar nu is mijn optimisme ook zoek.
Droge grond ontdekt bij het planten van een Clematis? Dat moet ik zeker morgen ook eens checken.