woensdag 31 december 2008

Op het einde van...

Nog even en het oude wordt weer nieuw. Een heleboel wil ik meenemen.

Het evenwicht tussen mijn kracht en kwetsbaarheid. Door zacht heel sterk te zijn. Mijn creativiteit neem ik ook mee. Om machteloosheid te overleven. Ik neem levende dromen mee, maar blijf ze overgieten met realiteiten.

Een heleboel probeer ik achter te laten.

De verlammende twijfelangst. Een angst die mijn denken en doen overneemt. Golvende overstromingen van vriendschapsrivieren. Omdat ik nadien te lang op het droge naar zuurstof snak. Mijn moederlijke zorg die soms de enge diepte van de oceaan en de ijle hoogte van het heelal overstijgt.

Al deze energieën samen. In één en dezelfde mens. Tijdtussendoor. Hier staat vertrouwen als een paal boven woelig water. Vertrouwen in iets wat toekomst heet. Ik wens het mezelf en iedereen van harte…

11 opmerkingen:

Elsje zei

Dank, ik neem deze wens graag in ontvangst! En voor jou ook alle goeds, of het nou vertrouwen heet of anderszins.

elke zei

Zo mooi zou ik het nooit kunnen zeggen. Van harte een mooi 2009 vol toekomst en vertrouwen.

zapnimf zei

Synergie!

Je weet het zelf heel goed wat je achterlaat en meeneemt. Het weten is het halve werk.
Dat 2009 een prachtig jaar mag worden voor jou en de jouwen.

Anoniem zei

Hier staat vertrouwen als een paal boven woelig water. Vertrouwen in iets wat toekomst heet. Ik wens het mezelf en iedereen van harte…

ik wens het jou bovenal...

maak er een geweldige jaarwisseling van hoor.
xxx
klaproos

Anoniem zei

Wat ontzettend mooi geschreven! Ik wens jou ook het allerbeste in 2009!

Anoniem zei

Heel knap verwoord!
Ik wens je een spetterend 2009, stevig voorzien van voorspoed en geluk.

Anoniem zei

Wat een mooi logje, oprecht en eerlijk. Alle, alle goeds voor 2009!

Anoniem zei

Merci, ik wens jou veel moois toe en goed dat je ook dingen achterlaat!

Anoniem zei

Geweldig mooie wensen.
Als ik ze al een beetje waar kan maken zou dat geweldig zijn.
Ik wens ze jou van harte toe.

Anoniem zei

Heel mooi gezegd. Een mooi evenwicht tussen kwetsbaarheid en sterkte.

annava zei

Ik wens jou dat ook. Weeral prachtig verwoord! Tijdtussendoor op zijn best.