woensdag 16 september 2009

Vakantieontdekking.

Ik heb er helemaal stijve knieën van. Van stil in dezelfde houding te zitten. Helemaal in beslag genomen door foto’s uit de oude doos. De huisgenoot is zodanig in een kluswoede geslagen dat ik ook niet kan achterblijven. Ik ruim op. Kast na kast. Maar bij de kast met eindeloos veel foto’s liep het dus mis. Vooral veel tijd heb ik verloren. Dat is natuurlijk relatief tijdens een vakantie waar ik van plan was alles op mijn gemak te doen.

Deze foto heb ik niet terug in de doos gestoken. Hij staat nu naast mijn computer.

De laatste jaren kan ik, zelfs met een waterzonnetje, niet buitenkomen zonder zonnebril. Mijn ogen trekken zich spontaan in een frons en de vele kraaienpootjes rond mijn ogen zijn daar het bewijs van.



Grappig dat ik nu ontdek dat ik dat al heel mijn leven doe.

6 opmerkingen:

Goofball zei

schattige foto!

Breeg zei

Die oude foto's kan ik ook nooit zomaar wegleggen. Daar zijn ze te schattig voor, en deze is wel heel erg schattig ;-)

Sabine zei

lief..

(ook al heel je leven? :-) )

Neneh zei

oh kraaiepootjes :)

pcuser1961 zei

Prachtige foto !!!!

Fijne donderdagavond

Anoniem zei

Wat leuk dat ik na zoveel jaren mijn eigen handwerk nog op de p.c. tegenkom.
Want wat jij niet weet ,weet ik nog.Het is een door mezelf gemaakt wit kleedje ;met een rood en een blauw lintje .Ik had voor mijn kleine kinderen altijd een zwak voor wit.Mama.