woensdag 24 februari 2010

Verwachting.


Met het weer dat zich hier en daar al eens van zijn lentekant laat zien, verandert het ook binnenin. Het is er vrij druk. In dat hoofd van mij.

Het lijkt wel of het zich allemaal niet zo makkelijk laat neerschrijven. De blijdschap en spanningsvelden blinken in mijn hoofdgedachten.

Dan is er die rugzak die stilaan vol geraakt. De lijst op de ijskast wordt systematisch aangevinkt. Vrijdag rijd ik naar de grote sportwinkel. Een broek die snel droogt op een Spaanse lijn heb ik nog nodig.

En ook al dat afscheid nemen. Van mensen die ik niet meer ga zien vooraleer ik vertrek. Goede reis en behouden thuiskomst, klinkt nog zo onwezenlijk.

Misschien dat u me hier een beetje beter kan volgen.

4 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Het komt nu echt dichterbij, spannend.
Mooi die groene blaadjes van de sedum!
groetjes jannet

tijdtussendoor zei

@Jannet:Het is het begin van een akelei ;)

Tricky zei

inspirerende foto, vol verwachting...

veerle zei

Fantastisch dat we je tocht zullen kunnen volgen!